Re: domena.pl i domena.com

Autor: johny_luzak <bearmaniak_at_bez_tego.o2.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 11:42:50 MET

Dnia Mon, 07 Mar 2005 10:52:47 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisał:

> johny_luzak wrote:
> jeśli pani dzwoni do ciebie i pyta, czy nie masz nic przeciwko, to wg
> mnie bardzo dobrze świadczy o tym rejestratorze/pośredniku
no tez mi sie tak wydaje ze to bardzo dobrze - zalezy tez z ktorej strony
patrzec
ciekawe co by o tym powiedzial ten jej klient
nie wiem czemu ale mysle ze to byla jednak proba wyciagniecia kasy
800 zł za domene .com czy to nie za duzo troche?

--
Przykładowa sygnaturka ala johny_luzak <(^.^)>
Zdrowia