Netia i problemy z ładowaniem stron

Autor: Skibbi <_at_op.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 10:08:26 MET

Witam,
Z góry przepraszam jeżeli to nieodpowiedznia grupa, ale lepszej nie
znalazłem :(
Otóż od kilku dni mam ogromne problemy z załadowaniem strony
www.integrum.pl. Czasami musze czekac nawet kilka minut na załadowanie.
Inne strony działają bezproblemowo.
Moim dostawca internetowym jest raczej mało znany operator, natomiast jego
łącza są chyba od netii. W związku z tym mam 2 pytania:
- czy istnieje jakaś grupa dyskusyjna dotycząca łącz netii (tak jak np.
alt.pl.neostrada) Ewentualnie gdzie można poczytać o planowanych
przestojach i innych pracach konserwacyjnych.
- czy ktoś posiadający łacze od netii mógły sprawdzić szybkość ładowania
strony www.integrum.pl
Bo nie wiem czy mam opieprzyć mojego providera :) czy też problem jest w
łaczach netii.

--
Pozdrawiam.
S.K.I.B.B.I.: Synthetic Knight Intended for Battle and Basic Infiltration