Re: O co chodzi

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 09:20:17 MET

Mon, 28 Feb 2005 22:23:50 +0000 (UTC), użyszkodnik Borg
<borg@benet.lan> napisał:

> Moze szkoda na to czasu.
> Nie prosciej poprostu ignorowac takie posty?
> W sumie ja bym np tu nie looknol gdyby nie te
> 2 odpowiedzi w watku.

czyli postępowanie zgodne z pewnym FAQ:

Jak nie wiesz jak cos zrobić nie uzywaj przeszukiwarek, szkoda na to
czasu, zadaj pytanie na grupie dyskusyjnej, 10 osób Cie okrzyczy że
NTG, pojawią się dyskusje na 3 inne tematy a jeden ktoś się zlituje i
udzieli Ci odpowiedzi na Twoje pytanie

--
futszaK
601061867