Re: {OT?}

Autor: DK <cnok_at_WYTNIJTOshell.infomark.com.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 01:27:36 MET

Rafal Dziedzic wrote:

> No to mi jeszcze powiedz dlaczego nie moglem sie dostac przez
> cyfronet,gts,netie,futuro? :) Ani zagranicy, ani TPSA po drodze nie ma :)
>
> Odnotowalem przynajmniej dwa wieksze pady dzisiaj. Ich Klienci tylko w kolko
> wydzwaniali... tak jak bym mial cos z tym wspolnego. :) To prawie tak jak
> Klienci TPSA, padnie cos w tepsie to dzwonia bo kogos opieprzyc musza a
> przeciez TPSA sie nie da :)
>
> :D

Nie wiem dlaczego nie mogles sie dostac, ja po prostu z pozycji abonenta
Dialogu stwierdzilem, ze:

1. Byl pad i zagranica nie dzialala.
2. Routing do zagranicznych serwerow w czasie padu szedl przez styk z
TPNETem, a nastepnie grzazl na miedzynarodowym laczu TPSA.
3. Stan bramki Dialog - TPNET nie mial wplywu na zaistnienie wyzej
wymienionego padu.

I tylko tyle :)

pozdrawiam