Re: {OT?}

Autor: Rafal Dziedzic <dziedzic_at_kei.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 23:29:42 MET

DK wrote:

> Nie bzdura tylko prawda, faktycznie byl calkowity pad wyjsc(a) zagranice
> i faktycznie routing szedl wtedy przez TPNET, a nastepnie grzazl na
> laczu miedzynarodowym TPSA. Zatkanie bramki Dialog - TPNET to zupelnie
> inna sprawa (choc tu po krotkim okresie polepszenia faktycznie znow jest
> gorzej).

No to mi jeszcze powiedz dlaczego nie moglem sie dostac przez
cyfronet,gts,netie,futuro? :) Ani zagranicy, ani TPSA po drodze nie ma :)

Odnotowalem przynajmniej dwa wieksze pady dzisiaj. Ich Klienci tylko w kolko
wydzwaniali... tak jak bym mial cos z tym wspolnego. :) To prawie tak jak
Klienci TPSA, padnie cos w tepsie to dzwonia bo kogos opieprzyc musza a
przeciez TPSA sie nie da :)

:D

Pozdrawiam
Rafal