Re: [NTG] sprzeciw pelnej ksiegowosci dla malych dostawcow internetu

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 14:48:45 MET

Krzysztof Halasa wrote:

> I badanie przez bieglego rewidenta, ale nie wiem czy jest obowiazkowe
> dla wszystkich firm, a jesli jest to co ile lat.

Dopytałem (prze)biegłą ;) W firmach mających sumę bilansową powyżej 5 mln
euro, lub powyżej 2,5 mln euro zysku do opodatkowania, lub zatrudniających
wiecej niz 50 osób na umowy o pracę, wymagane jest badanie bilansu przez
biegłego co roku. W pozostałych wypadkach badanie nie jest wymagane w ogóle.
Kiedyś było, że co trzy lata, obecnie obowiązek ten został zniesiony.

--
TOM
AS33868 MAN Administrator