Re: Czy 2 strony www można zlinkować satelitarnie?

Autor: Mateusz Swatek <mateo_at_site.krakow.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 14:43:55 MET

Użytkownik "Bartosz Smykowski - www.NetPit.prv.pl" <netpitWYTNIJTO@op.pl>
napisał w wiadomości news:6525.00000aa3.421c7e88@newsgate.onet.pl...
> Zastanawiałem się, skoro można łączyć się komórkami przez internet, to czy
> możnaby "zkomunikować" ze sobą dwie strony odległe od siebie poprzez
> satelitę?
> Tak przy okazji, mam nową stronę, na której chętnie umieszczę Waszą opinię
> niej, czyli referencje (www.netpit.prv.pl).

cos kodowanie jest zrypane:
"Gdy stworzyli?my pierwszš stronę, nie
  sšdzili?my, że możemy kogo? zadziwić.
   A jednak stało się.
   To wła?nie dzięki Tobie, spełniamy te
    naj?mielsze oczekiwania. Razem obieramy
   kierunek, nabieramy "wiatru w żagle" i tam
  dšżymy, gdzie nie postawił stopy jeszcze
żaden człowiek."

> Bydgoszcz ul. Sieciowa 10
doskonaly adres dla providera, Sieciowa ... :D

--
Mateo