Re: wroclaw - tepsa skutki ostatnich awari

Autor: Borg <borg_at_benet.lan>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 17:54:15 MET

Krzysztof Oledzki <ole@a.ns.pl> wrote in news:cubfgq$v9i$1
@sparrow.axelspringer.com.pl:

> Oho ;-) To mówi ktoś, kto się wstydzi własnego nazwiska. Brawo.
> Brawo Panie Zdzisławie.

Imie... Ksywka.. Nie widze specialnej roznicy.

> Coś mi się wydaję że nie ma takiego wyrazu "cfaniakujemy". Ispell
> mi tak mówi, google też.

Wybitny polonista z Pana.. No okey, moze moj blad, ale kogo to tak naprawde obchodzi?
Zapewne adresat zrozumial przeslanie.

> A czy sama wiedza że problemem jest coś innego nie wystarcza?

Hmm ciekawe podejscie.. "Czy sama wiedza nie wystarczy?..."
To brzmi prawie jak "Czy brak ci wiary synu?"

> Ty też. Tego typu uwagi mogłeś spokojnie wysłać mailem.

Faktycznie.. Troche sie zdenerwowalem. Zazwyczaj ignoruje takich dronow.
No ale tym razem mnie ponioslo. Mam nadzieje ze wybaczycie ;)
Z drugiej strony, jesli takie zachowanie bedzie tolerowane to zacznie sie
pojawiac wiecej takich postow, ktore nic nie wnosza po za docinkami
o mniemanym bledzie przedmowcy.

Pozdrawiam,
Borg