Re: wroclaw - tepsa skutki ostatnich awari

Autor: Krzysztof Oledzki <ole_at_a.ns.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 23:46:50 MET

Borg <borg@benet.lan> wrote:
> Przemyslaw Frasunek <venglin@freebsd.lublin.pl> wrote in

> Widze ze masz niski wspolczynnik uczenia sie na swoich bledach.
Oho ;-) To mówi ktoś, kto się wstydzi własnego nazwiska. Brawo.
Brawo Panie Zdzisławie.

> (Dalej cfaniakujemy co?)
Coś mi się wydaję że nie ma takiego wyrazu "cfaniakujemy". Ispell
mi tak mówi, google też.

> Poprawiam kiedy wiem gdzie lezy problem albo chociaz mam jakas sensowna
> teorie na ten temat.
A czy sama wiedza że problemem jest coś innego nie wystarcza?

> Ty nic nie zaprezentowales.
Ty też. Tego typu uwagi mogłeś spokojnie wysłać mailem.

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki

--
Krzysztof Olędzki