Re: tpnet -> ipartners -> akamai?

Autor: Jacek Zapala <jacek_at_it.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 11:43:01 MET

"Olszewski Konrad [Etop]" <konrad.olszewski@etop.pl> writes:

> Ups Pan chyba z GTS - to ja przepraszam, bo o ile wiem to Dzial L3 GTS
> rozszyfrowal wreszcie skrot BGP jako "Bardzo Grozny Protokol"

Pominę milczeniem tę zaczepkę, tym bardziej, że nie wypowiadałem się w
imieniu żadnej firmy.

> Do Akamai rozsylamy 1219 routow i nie ma tam klas z AS 5617, a jak
> Pan wie swiat (0/0) jest podzielony na okolo 12500 troche mniejszych
> routow. Na logike wiec biorac ER:= ilosc rozglaszanych routow przez
> etop WR:= ilosc routow w fullfeedzie to:
>
> If ER < WR AND (Etop nie rozglasza 0/0 = true) then Etop nie rozglasza
> swiata i nie psuje Akamai.

Otrzymałem od Pana informację, że nadmiarowe routy zostały już przez
Państwa odfiltrowane i że problemy z TPSA powinny ustąpić.
Pozostaje się jedynie cieszyć z szybkości działania firmy ETOP.

> Licze na sprostowanie z Pana strony

Potwierdzam, że moja niepewność wyrażona słowem "może" w wypowiedzi
"może nawet cały świat" miała podstawy - ETOP nie rozgłasza Akamaiowi
całego świata.

Pozdrawiam,

        Jacek