Re: tpnet -> ipartners -> akamai?

Autor: Mariusz Krukowski <kruk_at_no.spam.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 17:00:02 MET

Olszewski Konrad [Etop] wrote:
> Ups Pan chyba z GTS - to ja przepraszam, bo o ile wiem to Dzial L3 GTS
> rozszyfrowal wreszcie skrot BGP jako "Bardzo Grozny Protokol"

Ha, ha, ha. Ze śmiechu można się nabawić zajadów.

> Do Akamai rozsylamy 1219 routow i nie ma tam klas z AS 5617, a jak Pan wie
> swiat (0/0) jest podzielony na okolo 12500 troche mniejszych routow.
> Na logike wiec biorac
> ER:= ilosc rozglaszanych routow przez etop
> WR:= ilosc routow w fullfeedzie
> to:
>
> If ER < WR AND (Etop nie rozglasza 0/0 = true) then Etop nie rozglasza
> swiata i nie psuje Akamai.

A jednak Akamai uznał z jakiegoś powodu za stosowne skierować zapytania
z TPNET na ten właśnie serwer.
Wypowiadam się niezależnie niż Jacek; nie zamierzam też nikogo
krytykować, bo wiadomo że maszyny Akamai także miewają "kwiatki" w
konfiguracjach. Możliwe więc, że to oni coś namieszali.

Fakt jest jednak faktem, że cała sprawa nie miała z GTS/IPartners nic
wspólnego.