Re: TP DSL Lublin - problemy z www

Autor: Borg <borg_at_benet.lan>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 20:52:48 MET

"Grzegorz Chmurzyński" <gchmurzynski@op.pl> wrote in
news:cuaomh$mvt$1@news.onet.pl:

> Wiem ze sa teraz problemy w Polsce polnocnej i zachodniej z wyjsciem
> na swiat poprzez telia'e.

Ciekawe. Bo ja jakos przez telia.net wyjsc nie moge. Wiekszosc ruchu
kierowane jest do opentransit.net, wiec mam wiecej hopow co w
rezultacie daje wieksze opuznienia.. Moze sie tez okazac ze jakis rt
po drodze sfiruje.
Ruch do telia.net idzie praktycznie tylko dla hostow z tej sieci.

Ciekawe dlaczego TPSA zdecydowala sie na takie rozwiazanie.
Osobiscie wolal bym wylazic prez telia.net (mniej rt po drodze,
mniejsze czasy, nie przypominam sobie zeby byly problemy)