Re: TP DSL Lublin - problemy z www

Autor: Grzegorz Chmurzyński <gchmurzynski_at_op.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 17:17:17 MET

Z dziennika pijanego naczelnika:
Skazaniec Marcin Gontarz naskrobał na ścianie:

> www.ebay.com laduje sie do 3/4 i staje i dalej nic
> http://mail.yahoo.com/?.intl=us laduje sie dobra godzine

Mialem zakladac podobny temat....
Problemy mam takie same z zagranicznymi niektorymi stronkami.

DSL 2Mb - Kraków.

Nie wazne czy ide przez squida, czy przez NAT'a czy na sztywno wpisze sobie
IP zewnetrzy, rowniez nie jest to problem z DNS;ami bo probowalem
uczelniachyh (stojacych w cyfronecie jak i tych standartowych tepsianych)

Problemy mam nawet ze stronkami yahoo (np. www.yahoo.com nieotwiera sie do
konca, www.geocities.com rowniez, www.imdb.com tez gryzie)
A np. AOL blyskiem otwiera kazda stronke.

Poczekam jeszcze do jutra, a jak nic sie nie zmieni lapie za telefon i
zaczynam reklamowac usluge.
Moze wypowie sie ktos bardziej obeznany niz ja w czym moze tkwic problem.

Wiem ze sa teraz problemy w Polsce polnocnej i zachodniej z wyjsciem na
swiat poprzez telia'e.

PS. wlasnie poprosilem 2 znajomych z Krakowa azeby otworzyl w/w stronki.
Jednemu na DSL2 wszystko dziala OK, zas drugiemu na DSL1 lazi tak samo
fatalnie jak mnie....
Qrcze brak mi juz pomyslow, moze ktos bardziej obeznany wyjani mi przyczyne
owych anomalii.

--
Yaboll lnobyy@vagrevn.cy (ROT13)
GG: 1100100101001000101 (bin)