Re: [pomorze] provider z nadajnikiem w Chwaszczynie

Autor: Tomek Gruca <tassadar_at_heh.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 00:12:27 MET

elmer radi radisson wrote:
> na przyklad, ale jesli zalezy Ci na szybkich procedurach
> to oni tym bardziej odpadna. +zapewne rowniez ze wzgledu
> na to ze wlasnie sila rzeczy nie bedzie to jedyny koszt do
> poniesienia - oni dadza Ci tylko kanaly do dyspozycji
> w zadanej relacji, za IP zaplacisz swoja droga.

no i z tego wzgledu raczej odpadna... w ostatecznosci wole tepse

> a nie
> mowiles tez czy chcesz po prostu cos zamiast neostrady
> do domu ;) czy chcesz swiadczyc jakies uslugi/uzywac do
> wlasnej dzialalnosci.

z uslug providerow jakich wymienilem raczej sie nie korzysta zamiast
neostrady ;)
siec lokalna + hosting

> mecz futrzakow albo cdp. np. metoda stymulacji
> swiadomosci konkurencyjnej ;) ("zalezy mi na czasie,
> maja przyjechac pojutrze na wizje techniczna ale osobiscie
> wolalbym wziasc usluge od was").

no gts mi dzis odpowiedzial (a raczej sam musialem zadzwonic), ze beda
stawiac tam nadajnik w marcu... zobaczymy co reszta...
jakis "futrzak" jak to ladnie okresliles wlasnie czyta ten watek :-) bo
mi maila napisal z prosba o wiecej info