Re: [pomorze] provider z nadajnikiem w Chwaszczynie

Autor: elmer radi radisson <radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and-spam.wireland.org>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 16:52:32 MET

Tomek Gruca wrote:

> Nie za bardzo rozumiem jak ten emitel dziala... laczy mnie i dowolnego
> innego providera bo ma duze punkty do dyspozycji ?

na przyklad, ale jesli zalezy Ci na szybkich procedurach
to oni tym bardziej odpadna. +zapewne rowniez ze wzgledu
na to ze wlasnie sila rzeczy nie bedzie to jedyny koszt do
poniesienia - oni dadza Ci tylko kanaly do dyspozycji
w zadanej relacji, za IP zaplacisz swoja droga. a nie
mowiles tez czy chcesz po prostu cos zamiast neostrady
do domu ;) czy chcesz swiadczyc jakies uslugi/uzywac do
wlasnej dzialalnosci.

mecz futrzakow albo cdp. np. metoda stymulacji
swiadomosci konkurencyjnej ;) ("zalezy mi na czasie,
maja przyjechac pojutrze na wizje techniczna ale osobiscie
wolalbym wziasc usluge od was").

--
New World Folder.