Re: awaria internetdsl Wroclaw - OT

Autor: Tomasz Polus <tomaszpolus_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 22:24:34 MET

"Paweł Małachowski" <pawmal@to-i-tak.niewazne> wrote in message
news:20050130215235.V21270@shellma.zin.lublin.pl...
[...]
> Masz auta z niższej i wyższej półki. Od tych z niższej nie oczekujesz,
> że za n lat nie będą rdzewieć, psuć się często itd.
> Masz drukarki z niższej i wyższej półki. Od tych z niższej nie oczekujesz
> druku tysięcy stron na miesiąc, bo się rozsypią.
> Łącza masz z niższej i wyższej półki. iDSL jest łączem z niższej półki.
>
> I tylko o to mi chodzi. :) Narzekać i reklamować oczywiście należy.
> Też składanim się do EOT, chyba że ktoś coś ciekawego dopisze. ;)

Generalnie zgadzam się ze wszystkim co napisałeś, ale nie mogę
przełknąć tego, że awaria trwała aż 15 godzin. Gdyby było to kilka
godzin - złego słowa bym nie powiedział, w końcu każdemu
zdarzają się czasem małe wpadki.
Moim zdaniem fakt, że iDSL jest łączem z niższej półki nie powinien
oznaczać, że dostawca może je odłączać na tak długi czas
bez ponoszenia z tego powodu jakichkolwiek konsekwencji.
Należy się przynajmniej słowo "przepraszam" ze strony BOKu
i powiadomienie telefoniczne, że awarię usunięto.A miło byłoby mi
usłyszeć, że czas awarii zostanie odliczony od abonamentu.
Hehe wiem... to już za dużo bym chciał :)

Ale namawiam do narzekania i opieprzania TPSA za takie
awarie w przyszłości, bo tylko w ten sposób mamy szansę na
uzyskanie usług lepszej jakości, nie udostępujących usługom
informatycznym relatywnie tańszym, oferowanym w innych krajach
unii europejskiej.

No to teraz już chyba EOT.

--
Tomasz Polus