Re: serwis randkowy interii

Autor: mobilnick <krowa_at_robi.mu>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 20:47:45 MET

Użytkownik "Tom" <tom@zork.it.pl> napisał w wiadomości
news:csisth$2qdg$1@news2.ipartners.pl...
> Zadaj to pytanie (ponownie )interii...jeśli tak cię to męczy, to pytaj
> do bólu.Nie widzę w twoim wątku problemu ( zwłaszcza dot. polskiego
> internetu), a tylko krzyk, że ktoś ci nie odpisał. Myślę, że podana
> przez ciebie ilość (1/4 ) jest tak samo prawdziwa, jak te 800
> 000......
> Proponuję wyluzować , i odpocząć.
> Pozdrawiam

Więc nie jest problemem polskiego internetu oszukiwanie reklamodawców
przez podawanie nieprawdziwej informacji o ilości kont?
Wiadomo, że opłata jest większa gdy kont jest 2.000.000 niż 900.000,
portale łamią także swój regulamin, gdzie zawsze jeden z punktów mówi o
zawieszeniu konta w przypadku niekorzystania przez dłuższy okres czasu.
Marte dusze blokują loginy i zaśmiecają niepotrzebnie serwery.