Re: serwis randkowy interii

Autor: Tom <tom_at_zork.it.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 12:45:52 MET

> Na stronie http://randki.interia.pl chwalą się że mają prawie 800.000
> użytkowników, tylko jakoś nie przyjmują do wiadomości faktu, że
> conajmniej 1/4 kont to "martwe dusze". Napisałem do nich w tej sprawie i
> oczywiście mnie olali, co wy o tym myślicie? Jak można przeglądać
> ogłoszenia, jeżeli zdarzają się tam konta do których ostatni raz
> logowano się w 2003 roku?! Na co oni liczą, że ktoś się jeszcze zaloguje
> na to konto? w ten sposób niedługo będą mieli milion ogłoszeń...

Zadaj to pytanie (ponownie )interii...jeśli tak cię to męczy, to pytaj
do bólu.Nie widzę w twoim wątku problemu ( zwłaszcza dot. polskiego
internetu), a tylko krzyk, że ktoś ci nie odpisał. Myślę, że podana
przez ciebie ilość (1/4 ) jest tak samo prawdziwa, jak te 800 000......
Proponuję wyluzować , i odpocząć.
Pozdrawiam
tom