Re: serwis randkowy interii

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 13:41:06 MET

mobilnick pisze:

> Wiedziałem że ktoś się przyczepi do rodzaju serwisu, a nie do meritum
> sprawy.
> Taka sama sytuacja jest z kontami pocztowymi i mogę założyć osobny
> wątek, portale chwala się
> ile to mają kont, wp niby 2.000.000 i co na pewno to 2.000.000 ludzi
> łączy się ze swoimi kontami!

To w końcu podają ile mają kont, czy ile mają aktywnych
użytkowników? Jeśli podają liczbę kont to przeciętnie inteligentny
szympans domyśli się, że nie wszystkie konta są w tej chwili w użyciu.

> Sam mogłem się bez problemu zalogować na konto które niby wg
> regulaminu od 2 lat powinno być skasowane, widniała tam nawet data
> ostatniego logowania, więc nikt inny tam nie wchodził.

Myślę, że wiele osób by się ucieszyło, że ich konto zostało.
Skrzynka e-mail jest przecież często używania np. do odzyskiwania haseł.

> Sztuczne
> zawyżanie ilości odsłon witryny, ilości skrzynek i internautów chyba
> jest problemem polskiego internetu?

Na razie nie podałeś żadnego przykładu 'sztucznego zawyżania'.

--
Neas