Re: serwis randkowy interii

Autor: mobilnick <krowa_at_robi.mu>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 12:30:12 MET

Użytkownik "Sied@r" <siedar@CUTTHIS.safenet.pl> napisał w wiadomości
news:csig5h$mcb$1@inews.gazeta.pl...
> tak to jest problem polskiego internetu
>
> smigaj na pl.alt.ogloszenia.matrymonialne

Wiedziałem że ktoś się przyczepi do rodzaju serwisu, a nie do meritum
sprawy.
Taka sama sytuacja jest z kontami pocztowymi i mogę założyć osobny
wątek, portale chwala się
ile to mają kont, wp niby 2.000.000 i co na pewno to 2.000.000 ludzi
łączy się ze swoimi kontami!
Sam mogłem się bez problemu zalogować na konto które niby wg regulaminu
od 2 lat powinno być skasowane, widniała tam nawet data ostatniego
logowania, więc nikt inny tam nie wchodził.
Sztuczne zawyżanie ilości odsłon witryny,
ilości skrzynek i internautów chyba jest problemem polskiego internetu?