Re: Siec osiedlowa

Autor: <wojtek_at_chylonia.3miasto.net>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 19:14:46 MET

> koncentryk koniecznie, zabezpiecza przed burzami i hakerami
> jednoczesnie tez mozesz, ale tylko wtedy, gdy kable przechodza przez
> siebie pod katem 65 stopni przy slonecznej pogodzie o umiarkowanym
> wietrze - sprzet jest najistotniejszy - tylko huby trzymane w piwnicy
> kolo ogorkow kiszonych dadza najlepsze predkosci

Nie śmiej się. tej klasy znawcy robią dziś sieci osiedlowe. znają się
natomiast na

1) wciskaniu kitu
2) braniu kasy z góry
3) załatwianiu w urzędach żeby nie mieć konkurencji

niedawno byłem w sądzie jako świadek w sprawie jednej tego typu. gość miał
wiedzę właśnie tej klasy i wszędzie oszczędzał. i był spec od sieci
radiowej. złączki zarobione obcęgami (albo końskim kopytem), kabel RG-58
(bo przecież on też ma 50 omów a jest 6 razy tańszy! - cytuje) i karty
"super tanio" co prawda co 3-cia działała ale to i tak nie miało znaczenia
jak reszta była bez sensu.