Re: Siec osiedlowa

Autor: <_at_poczta.fm>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 18:07:36 MET

belfort4@nospam.o2.pl napisał(a):
> Witam
> Nie mogę nigdzie uzyskać szczegółowych odpowiedzi na temat sieci
> osiedlowej.Jakie będzie lepsze medium transmisyjne:skrętka,a może koncentryk,a
> może to i to jednocześnie???
> Jakie urządzenia bedą najlepsze??
> Jak to wygląda z cenami kablami i urządzeniami sieciowymi,może ktoś pomoże mi i
> doradzi gdzie to tanio kupic??
> Z góry dziękuje za informacje.
> Pozdrawiam

koncentryk koniecznie, zabezpiecza przed burzami i hakerami
jednoczesnie tez mozesz, ale tylko wtedy, gdy kable przechodza przez
siebie pod katem 65 stopni przy slonecznej pogodzie o umiarkowanym
wietrze - sprzet jest najistotniejszy - tylko huby trzymane w piwnicy
kolo ogorkow kiszonych dadza najlepsze predkosci