Re: Co do cholery z THC.NET.PL ????????/

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 21:34:08 MET

Użytkownik Marcin Kapski napisał:

> Zasadniczo to przed wybraniem firmy hostingującej przeczytałbym jaki mają
> sprzęt. Jak ktoś pisze że ma PROFESJONALNY serwer a potem podaje że ma p4
> 2,8GHz i 512 RAMU, to naprawdę niejest poważny - gdzie macierze dyskowe,
> polityka bezpieczeństwa ?
>
> Zresztą 512 ramu - ja mam więcej w domu, nie mówiąc już o procku.
ja też mam wiecej ... ale na dektopie do grafiki

ale na serwerach mam dual P3 633 MHz i 512MB RAM i starczy na baaaaardzo
wiele serwerów wirualnych, baz danych i kont pocztowych (oczywiście nie
mówimy o serwerze stojącym na windowsach)
dużo węższym gardłem jest przepustowość łącz - jedyne z czym sie zgadzam
to dyski w raidzie - może z macierzami tez nie przesadzajmy ... ja wiem,
że konta są coraz większe, ale i tak problemem jest łącze a nie
pojemność dysków ....

Wojtek