Re: Co do cholery z THC.NET.PL ????????/

Autor: Marcin Kapski <admin_at_bbi.plNOSPAM>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 09:01:22 MET

Użytkownik "nerez" <fabiaa@op.pl> napisał w wiadomości
news:crllhe$sab$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Co sie dzieje z thc.net.pl mam u nich serwer i nic mi nie działa, miałem u
> nich na serwerze strone i forum klubowe i lipa blada z mojej winy bo nie
mam
> backupu forum, czy jest jakaś szansa na kontakt kim kolwiek z
> nieodpowiedzialnymi ludzi z thc??

Zasadniczo to przed wybraniem firmy hostingującej przeczytałbym jaki mają
sprzęt. Jak ktoś pisze że ma PROFESJONALNY serwer a potem podaje że ma p4
2,8GHz i 512 RAMU, to naprawdę niejest poważny - gdzie macierze dyskowe,
polityka bezpieczeństwa ?

Zresztą 512 ramu - ja mam więcej w domu, nie mówiąc już o procku.

Polecam więcej rozwagi na przyszłosć.