Re: polpak czy gts?

Autor: Rafal Dziedzic <dziedzic_at_kei.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 20:58:45 MET

Sied@r wrote:

> Jesli hosting itp. uslugi to gro klientow to badziewne Neostrady. wiec
> przy podobnych warunkach cenowych wybralbym POLPAK.

Jakosc GTS zwlaszcza przy wiekszych przepustowosciach jest zdecydowanie
lepsza niz polpak. Korzystam z GTS od prawie 1.5 roku i jeszcze sie nie
zdarzylo by bramka do TPSA przytkala sie... czego nie mozna powiedziec o
ich futrzanej konkurencji. Ja odczulem zdecydowna poprawe jakosci po
przejsciu z polpakow na GTS. Nie mowiac juz o obsludze Klienta, GTS i TPSA
to dwa przeciwne bieguny.

Pozdrawiam
Rafal