Re: polpak czy gts?

Autor: <Sied_at_r>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 23:28:51 MET

Użytkownik bartek napisał:
> Witam,
>
> nadeszly wreszcie takie czasy ze jest wybor a ja mam go pomiedzy 2 Mbit/s
> "nowy" frame relay z TPSA a 2Mbit/s IP Standard z GTS. Pomijajac niewielka
> roznice cenowa, warunki lacza sa podobne. Pytanie tylko teraz co wybrac i
> dlaczego?
>
> dzieki, pozdrawiam
>
> Bartek

zalezy jaki rodzaj ruchu posiadasz

Czy korzystasz z Tresci czy je udostepniasz?

Jesli hosting itp. uslugi to gro klientow to badziewne Neostrady. wiec
przy podobnych warunkach cenowych wybralbym POLPAK.

Ale jesli korzystasz do sciagania danych np. siec osiedlowa, lacze
firmowe, to lepsze styki z MANami ogolnie z siecia PIONIER, +sporo
innych stykow ma GTS i tu wolalbym chyba GTS.