Re: Co siê dzieje z THC.NET.PL

Autor: Neas <neas_at_post.pl.usun-to>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 07:53:40 MET

"Jaroslaw Druzbinski" <comnet@cn.net.pl> napisa³(a):
> Nikogo nie chce zmuszac ale chce uswiadomic ze inni tez zamiast kupowac
> w tej firmie pojda gdzie indziej bo tak beda chcec. Co ogolnie oznacza
> pad naszej gospodarki.

Jasne. Od kiedy konkurencja prowadzi do padu gospodarki? Podaj konkretny
przyk³ad. Oczywi¶cie mo¿e doprowadziæ do spadku cen w Polsce na te
konkretne us³ugi do porównywalnego poziomu, ale powiedz mi, jaki jest
obiektywny powód, dla którego kolokacja maszyny w Polsce jest znacznie
dro¿sza ni¿ w us, de albo cz?

Tani hosting w us czy gdziekolwiek mo¿e doprowadziæ do padu, ale najwy¿ej
mikroproviderów dysponuj±cych w³asna serwerowni± z marnym ³±czem i
oferuj±cych na tym hosting. Za ~2K/mies. mo¿na podpi±æ w³asn± serwerowniê
do jakiego¶ 2Mbit w naszym piêknym kraju, albo wynaj±c za granic± serwer
podpiêty do portu 100Mbit albo nawet 1Gbit i mieæ w cenie transfer mocno
przekraczaj±cy 1000Gb mies., je¶li siê dobrze poszuka oczywi¶cie. Jak
myslisz, co wol± klienci, nawet za cenê braku bezpo¶redniego dostêpu do
maszyny?

> A tak juz calkiem ogolnie to wielu klientow jest
> przez tych pseudo providerow oszukiwanych.

To ju¿ inna sprawa.

> Poczytaj na ich stronach co
> maja popisane. To sa jawne klamstwa. i to najbardziej boli. Zwykly
> klient nie jest swiadomy tego ze to co tam pisze jest sterta bzdur i
> efekt koncowy jest ogolnie znany.

Z tym masz racjê, oni w wiêkszo¶æ nie tylko nie potrafi± pisaæ po polsku,
ale wrêcz nie radz± sobie z aktualizowaniem oprogramowania na swoich
serwerach do tego stopnia, ¿e nie raz rado¶nie trzymaj± wersje kluczowych
daemonów sprzed paru miesiêcy.

--
http://www.insane.pl/ - konta shell ju¿ od 6 z³ + VAT via SMS