Re: Co do cholery z THC.NET.PL ????????/

Autor: Neas <neas_at_post.pl.usun-to>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 23:26:46 MET

Jakub Żukowski <jakub.zukowski@NOSPAM.gmail.com> napisał(a):

> Zastanow sie na drugi raz zanim cos napiszesz. lutek.php5.pl to prywatna
>
> strona na prywatnym sdi - racja, wpis zostal omylkowo skasowany, lecz
> niestety trafiles jak kula w plot.

To jak, już CIRa 2mbit nie zapewniasz? :>

> Krytykuje "isp", bo on za to bierze
> pieniadze (za ten bubel, ktory dostarcza ludziom), a jesli u mnie cos
> nie dziala, to tylko mi.

Ich nie należy krytykować za sporadyczne pady, bo w końcu to nie ich wina.
Mają serwery w US, co implikuje 1. dużo niższe ceny, 2. niższą jakość i
potencjalnie dłuższy czas reakcji w razie awarii. Ostatecznie z jakiegoś
powodu hosting z 8 GB transferu w thc.net kosztuje 55 zł, a hosting z 10 GB
w home.pl - 600 zł. Krytykowac można natomiast za np. nieprofesjonalne
przygotowanie strony, która zawiera mnóstwo błędów stylistycznych,
zabawnych sformułowań, a nawet literówki. Albo za bardzo swobodne podejście
do aktualizacji oprogramowania (mają np. OpenSSH 3.6.1p2).

--
http://www.drzwi.org/