Re: Krakowski węzeł wymiany ruchu

Autor: Grzegorz Janoszka <Grzegorz.Janoszka_at_S-P-A-M--N-I-E.pro.onet.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 19:57:19 MET

On Fri, 07 Jan 2005 19:12:37 +0100 I had a dream that GL <leszczNOSPAM@v-lo.krakow.pl> wrote:
> No to podaje JA! ponad 250 kompow i przypadek jeden (strata ok 130zl) na
> ponad 5 lat. A net dziala tak, ze wieele sieci osiedlowych moze
> pozazdroscic. Inicjatywa niekomercyjna tak dla informacji.

A jest tam jakiś switch poza mieszkaniem? Bo jak macie cały sprzęt w
prywatnych mieszkaniach, to jest to ehm... nie będę brzydko mówił ;)

> i specjalnie wycialem podpis i nie powiem gdzie to ;-P

No rzeczywiście. Nadajesz z adresu IP 213.199.205.196, który jest w
sieci biezanow.net. Ukrywasz się znakomicie ;-P

--
Grzegorz Janoszka			odpowiadając POPRAW adres