Re: Krakowski węzeł wymiany ruchu

Autor: Łukasz Morawski <lukasz_at_c-i-a-c-h-n-i.bezczelny.net>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 20:28:59 MET

isUżytkownik GL napisał:

> No to podaje JA! ponad 250 kompow i przypadek jeden (strata ok 130zl)
> na ponad 5 lat. A net dziala tak, ze wieele sieci osiedlowych moze
> pozazdroscic. Inicjatywa niekomercyjna tak dla informacji.
>
> i specjalnie wycialem podpis i nie powiem gdzie to ;-P
>
> greg

Grzegorzu lewa strona biezanowa nowego. Siec biezanow.net. Lacze od
TKTELEKOM do niedawna Frame/Relay z TPSA. Zalozone stowarzyszenie.
Nigdys Landrynka i Biezanow NET. Serwer postawiony z samba, sciepa ludzi
na duze dyski = duzo filmow.
Pierwsze lacze z lamy. Jest wszystko w dziale historia :)

Widocznie regularnie chodzicie za ulice do kosciola sie pomodlic o ten
sprzet:))

Pozdrawiam
Lukasz Morawski