Re: Krakowski węzeł wymiany ruchu

Autor: cuthere)lukasz <_at_lama.net.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 15:05:24 MET

Marcin Kowalczyk wrote:

> Ale sa takze ASK'i osiedlowe, czesto lepiej zorgranizowane niz nie jedna
> firma

Mylisz się. Lepiej zarzadzać siecią w obrębie budynku na 5 stanowisk,
niż dużej firmie liczącej stanowiska w tysiącach, budynki w dziesiątkach
we wspaniałym i przystosowanym idealnie do tego typu systemem ETHERNET.
Wspaniałe mechanizmy zabezpieczające. Jak najwięcej abonentów, jak
najmniejszy wkład. Jak najwięcej pieniędzy do kieszeni. Tylko zwróć
uwagę, że każdy kij ma dwa końce! znam pare firm, które _inwestują_ i
starają się prowadzić sieć jak najlepiej, mimo technologii ETHERNET.
A przynajmniej ich nowatorskie rozwiązania są niekiedy dużo lepsze, niż
te "komercyjne". Druga sprawa to taka, gdyby ludzie prowadzący sieci
rozmawiali ze sobą i wymieniali się pomysłami, myślę, że wszystko
inaczej by wyglądało. Często dwie równoległe firmy pracują nad tym samym
problemem, albo w jednej już zostało to rozwiązane... Tylko to mój tort,
nie dam go nikomu, bo niby czemu? sam upiekłem! ale to mentalność polaka
i to już osobna sprawa. A przynajmniej zawsze widzimy te "złe" strony.
Wystarczy zaglądnąć do wątku THC.

Pozdrawiam
Łukasz Morawski