Re: Krakowski węzeł wymiany ruchu

Autor: Grzegorz Janoszka <Grzegorz.Janoszka_at_S-P-A-M--N-I-E.pro.onet.pl>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 22:58:37 MET

On Fri, 31 Dec 2004 11:02:39 +0100 I had a dream that Janusz - Vahanara <vahanara@olimp.gapp.pl> wrote:
> Nie ja mam czuć różnicę, a abonenci. Oni "nie czują".

Czują, czują. Ja akurat znam sporo sytuacji, gdzie to mieszkańcy danego
bloku świadomie decydują o tym, kto im dostarczy sieć - firma czy ASK.
W większości przypadków wybierają firmę - z powodu ceny, faktury i
lepszego łącza.

Gwoździem do trumny ASK może być tegoroczne odliczenie wydatków na sieć
- AFAIK nie można odliczyć składki na stowarzyszenie, a fakturę od firmy
można. Oczywiście sporo ASK działa już pod płaszczykiem firm wszelakich
(nawet myjni samochodowych), ale wtedy już zadziała zdrowa konkurencja.

--
Grzegorz Janoszka			odpowiadając POPRAW adres