Re: Krakowski węzeł wymiany ruchu

Autor: Grzegorz Janoszka <Grzegorz.Janoszka_at_S-P-A-M--N-I-E.pro.onet.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 17:14:13 MET

On Wed, 5 Jan 2005 12:39:04 +0100 I had a dream that Paweł Małachowski <pawmal@to-i-tak.niewazne> wrote:
> BTW, przypadkiem Neo-walec nie przyjedzie i nie wyrówna również takich
> sieci w najbliższych latach?

Neo-walec już jeździ od paru lat i jakoś nie widać efektów.

> Znaczy się, jak duże muszą być te sieci, aby przeżyły? Czy faktycznie
> usługi dodane typu VoD i VoIP przesądzą sprawę?
> Bo takie 2000 abonentów to nie tak znów dużo... w samym Lublinie jest
> kilka większych osiedlówek.

Wiesz, usługi typu hub dc, serwer gier, czy wręcz nieusługa czyli zwykłe
otoczenie sieciowe, są dla wielu ludzi poważnymi argumentami za
osiedlówką. VoIP można w wielu miejscach już wprowadzać.

--
Grzegorz Janoszka			odpowiadając POPRAW adres