Re: Krakowski węzeł wymiany ruchu

Autor: Paweł Małachowski <pawmal_at_to-i-tak.niewazne>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 12:39:04 MET

On Wed, 5 Jan 2005, Grzegorz Janoszka wrote:

> Ja widzę, że tu wielu ludzi cierpi na pewien rodzaj choroby, która nie
> pozwala im rozróżnić sieci osiedlowej typu "siostrzeniec pana Ziutka i
> jeden dsl od tepsy" od sieci osiedlowej z 2000 klientów, dziesiątkami
> Mbps łącz, BGP, światłowodami itp itp.

BTW, przypadkiem Neo-walec nie przyjedzie i nie wyrówna również takich
sieci w najbliższych latach?
Znaczy się, jak duże muszą być te sieci, aby przeżyły? Czy faktycznie
usługi dodane typu VoD i VoIP przesądzą sprawę?
Bo takie 2000 abonentów to nie tak znów dużo... w samym Lublinie jest
kilka większych osiedlówek.

--
Paweł Małachowski