Re: Co sie dzieje z THC.NET.PL

Autor: Adam Paluch <adam_at_bluu.net>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 21:52:25 MET

Janusz - Vahanara wrote:

> Kochamy ten profesjonalizm osiedlówkowo-taniohostingowy.
> W jednym i drugim przypadku jakiś telefon albo ktoś wyciągnie kabelek
> i nie ma internetu przez kilka dni.

moze to troche OT ale:

- nie od razu Rzym zbudowano ...
- ty jestes nieskazitelny ? nigdy bledu nie zrobiles ? wszedzie jestes na
czas ?
- nic mnie z THC nie laczy, drazni mnie tylko taki styl pisania pt. "ja juz
wszystko wiem i widzialem"

Moze przemysl to co napisales ... pamietasz co bylo z supermedia ? zadzwon
do nich i zwyzywaj od osiedlowek .. (tak na marginesie ... w innym poscie
przyznajesz ze "osiedlowki" maja istotna role na rynku ... cos za dziwna
zmiana ...)

Zycze wszystkim wesolych swiat i mniej nerwow ...

--
Adam Paluch