Re: Co siê dzieje z THC.NET.PL

Autor: Waldek Godel <nospam_at_orangegsm.info>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 15:45:24 MET

Dnia Fri, 24 Dec 2004 15:36:36 +0100, Jaroslaw Druzbinski napisa³(a):

> Powiem Wam szczeze ze pieprzycie caly rynek internetowy. Rozumiem niskie
> ceny dla osob prywatnych, dla artystow i innych. Ale firmy robiace kase
> i placace 50 zl za hosting to smieszne. Oczywiscie to wszystko dzieki
> Wam super providerom do ktorych "serwerowni" dzwoni Yahoo.

Aha.. lepszy polski hosting na którym nic nie ma, a admini ledwo co chc±
dupê ruszyæ, za 900 z³ rocznie ni¿ amerykañski hosting za $30 rocznie,
gdzie jest wszystko a obs³uga jest w kilkadziesi±t minut?

Sk±d ja znam t± argumentacjê... "to jest gówniany hosting, ale nasz,
polski, na miarê naszych mo¿liwo¶ci"

PS. odnoszê siê do zacytowanego zdania i hostingu który znam. Nie odnoszê
siê to THC.co¶tam.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Internet Explorer s³u¿y do przegl±dania zawarto¶ci internetu