Re: Krakowski węzeł wymiany ruchu

Autor: Rafał Dziedzic <dziedzic_at_kei.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 12:56:04 MET

Zbigniew Sikora wrote:

> W IXie na Westerplatte dwóch największych (poza NetArtem) krakowskich
> dostawców treści - tj.Was i Expro - właśnie niema ! Ceti to w dużej mierze

Pewnie dlatego ze z łagiewnik to kawał drogi, bezposrednio sie nie wepniemy,
dzierzawa drutu tylko pogorszy jakosc, a swiatla... poki co to porywanie
sie z motyka na ksiezyc...

Rozwiazanie to dogadanie sie z dostawcami lacz
(GTS/Futuro/Netia/Cyfronet/Crowley) by zgodzili sie spiac lokalnie w jednym
miejscu i wymieniac bezplatnie z osiedlowkami ruch lokalny, czyli ze
wszystkimi ich krakowskimi Klientami. Ja poki co moge placic za ten ruch,
jakosc dostepu do mnie nie bedzie odbiegac od tego jak by to byl dedykowany
link.

To tak w duzym uproszczeniu... gdyby przyjac ze do zaoferowania mam tylko
zasoby swojej serwerowni... :)

Ktos z Was ma jakies medium w mojej okolicy?

Pozdrawiam
Rafal Dziedzic