Re: Energis? Futuro? Crowley? A może coś innego?

Autor: VoMi7 <vomit_at_NOSPAM-cpr.altanet.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 09:55:05 MET

Marcin wrote:
> Cześć mam małą sieć osiedlową w Krakowie opartą na DSL'u.
> Troszke mi się już zapchał więc szukam operatora z prawdziawego zdarzenia,
> Niestety nie mam szczegółowego rozeznania co do rynku providerów.
> Może ktoś z was mi pomoże lub doradzi. Napiszcie mi jakie mieliście przejścia
> ze swoimi dostawcami i jak chodzą łącza z tych firm. Nie chciałbym po miesiącu
> zmianiać operatora.

z tego co kojarze w ProFuturo ostatnio jest jakas swiateczna promocja

oto wycinek z jej oferty:

II. Łącza symetryczne o przepływności gwarantowanej (EIR=CIR),
przepływność gwarantowana w warstwie IP.
III. Naliczanie opłat od 1.01.2005r. - zwolnienie z opłaty abonamentowej
do 31.12.2004r.

oczywiscie instalka za 1zl

a ceny abonamentowe sa dosyc atrakcyjne 2Mbit/s bardzo blisko ceny za
2Mbit/s w TPSA za ich Dostep do Frame Relay.

Ogolnie Futro mnie nie kreci ;-) ostatnio wole Crowleya i Netie

--
VoMi7