Energis? Futuro? Crowley? A może coś innego?

Autor: Marcin <taunet_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 16:40:57 MET

Cześć mam małą sieć osiedlową w Krakowie opartą na DSL'u.
Troszke mi się już zapchał więc szukam operatora z prawdziawego zdarzenia,
Niestety nie mam szczegółowego rozeznania co do rynku providerów.
Może ktoś z was mi pomoże lub doradzi. Napiszcie mi jakie mieliście przejścia
ze swoimi dostawcami i jak chodzą łącza z tych firm. Nie chciałbym po miesiącu
zmianiać operatora.
Czekam na jakieś porady. Dzięki!
Marcin