Re: Dzi? zapuka?a do mnie policja ;)

Autor: Szymon Wyrembak <_.__at_wsm.wielun.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 14:04:08 MET

futszaK napisał(a):
> Ludzie, czy Wy czytac nie umiecie i musicie zdawac po 10 razy to samo
> pytanie ???

OK, pytanie niefortunnie zadane - kolega pisała o nakazie prokuratury,
właściwie powinienem był spytać czy miał już taki nakaz i co prokuratura
sobie zażyczyła.

> Na dobra sprawe logowac nic nie musisz o ile użyszkodnik posiada
> wlasny, unikalny PUBLICZNY adres IP i mozna go wskazac, jesli zas
> dostawca uzywa maszkarady i n użyszkodników wychodzi w sieć z tym
> samym adresem IP to powinien być przygotowany na jednoznaczane
> okreslenie kto z jego sieci w danym momencie otwierał sesje bo inaczej
> go postrasza ze bedzie pociagniety do wspolodpowiedzialnosci

Racja. U mnie właśnie dlatego mają publiczny adres. Ale policja pyta
nawet o to, jakie strony były odwiedzane i czy z danego adresu email
(skrzynka na onecie) użytkownik coś wysyłał (!). No cóż, pytać mogą....
Dlatego na wszelki wypadek loguję wychodzące sesje tcp, aktualnie tylko
z portem docelowym <1024 żeby nie utonąć w bitach.

--
Pozdrawiam
Szymon Wyrembak