Re: Dzi? zapuka?a do mnie policja ;)

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 13:39:20 MET

Mon, 22 Nov 2004 12:24:29 +0100, użyszkodnik Szymon Wyrembak
<_._@wsm.wielun.pl> napisał:

> Masz na myśli logowanie _treści_ (czyli całych pakietów.. brrr) czy
> tylko sesji ?

Ludzie, czy Wy czytac nie umiecie i musicie zdawac po 10 razy to samo
pytanie ???

Na dobra sprawe logowac nic nie musisz o ile użyszkodnik posiada
wlasny, unikalny PUBLICZNY adres IP i mozna go wskazac, jesli zas
dostawca uzywa maszkarady i n użyszkodników wychodzi w sieć z tym
samym adresem IP to powinien być przygotowany na jednoznaczane
okreslenie kto z jego sieci w danym momencie otwierał sesje bo inaczej
go postrasza ze bedzie pociagniety do wspolodpowiedzialnosci

--
futszaK
598339018 601061867