Re: tepa i pakiety promocyjne he he

Autor: KrzynkoW <KrzynkoW_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 10:42:46 MET

cezar napisał(a):
> Jakis czas temu zadzwonila do mnie mila pani z w/w firmy z propozycja zmiany
> abonamentu ( tzw darmowe wieczory i weekendy). Brzmi atrakcyjnie wiec czemu

Witam, Mnie również pani namawiała że po 20 będę miał bezpłatny modem;)
Natomiast przeszedłem sie do Telapunktu gdzie inna pani znalazła na ich
stronie ze dostęp do internetu to 20gr za rozpoczęte połączenie +5gr za
minutę!
Czyli pierwszy impuls ~50gr i 30 za następne 6min. Miałem już parę
rozmów z 9393 i niestety w szczegółach każda mówi co innego. A nie
znalazła mi nigdzie "na piśmie" żebym miał (w razie czego?) na czym sie
sie oprzeć.
Pewnie jak zamówisz coś będzie w umowie -ale trochę potrwa nim ją
dostaniesz;)
Ja szukam konkurencji (Wa-wa, Bielany-Piaski) ale chyba tylko UPC jest
-znów infolinia z miłą panią, czyli j/w.
pozdrooo