Re: Go!nternet

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 11:32:19 MET

Sat, 20 Nov 2004 15:41:22 +0100, użyszkodnik "bad_skipper"
<bad_skipper@bad_skipper.com> napisał:

> Dla p2p nic sie nie sprawdzi...

czy ja wiem, bierze klient jednomegowego DSLa dla siebie i jedzie.
Znam takiego i jest bardzo zadowolony

owszem jak ktos mysli ze wzial za 50zł łacze łonabiprowajderskie i
moze 24h tluc p2p to sie myli, skoro sam generuje taki ruch co
osiedlówka to niech zakupi sobie stosowne do swoich potrzeb łacze

--
futszaK
598339018 601061867