Re: Dzi¶ zapukała do mnie policja ;)

Autor: Malgorzata Lewicka <saddie_at_hell.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 11:15:50 MET

Tako rzecze Mateusz Swatek:
> Użytkownik "Przemek Celej" <st311a@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci
[...]
> z tego co mi sie wydaje to chyba ciut wiecej trzeba logowac - inaczej zapisy
> o koniecznosci odkodowywania bylyby bez ensu ;)

   Nie. Masz być tylko _przygotowany_ do łapania danych
nadawanych/odbieranych przez klienta na ewentualny wniosek policji czy
prokuratury. Na co dzień wystarczy zwykłe logowanie sesji, do którego
niepotrzebne ci żadne dodatkowe ¶rodki.

Saddie

--
            |\ /|
       ,~~~>>";"<<   Jeste¶ osob±, która wrzuca klucz francuski rozs±dku