Re: TKTelekom i ich admini badz routery

Autor: popo <popo_at_zawilce.mikolow.net>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 10:18:41 MET

> Ja mam całą masę podobnych problemów, nie martw się, nie jesteś sam:)

Podobnie jest na slasku, problemy opisywalem we wrzesniu i sierpniu na
grupie, cala sprawa zakonczyla sie pomniejszonym abonamentem, obecnie jest
poprawa, przerw jest mniej: 2-3 w miesiacu, krotsze bo 5-15 min, o
konserwacjach infomuja nas na 2 dni wczesniej mailem. ogolnie jest poprawa
ale to co bylo w sierpniu i we wrzesniu to im nie zapomne...;)

pozdrawiam
popo