Re: TKTelekom i ich admini badz routery

Autor: Jan Magnuszewski <rzeznik_at_horyzontNOSPAM.net.invalid>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 09:42:22 MET

Jaroslaw Druzbinski wrote:
> Drodzy grupowicze. Od jakiegoś czasu w TK albo pracuje nieudaczny
> administrator albo ich sprzęt to jakiś szmelc. Dzisiaj właśnie jakimś
> cudem zniknął routing moich klas adresowych i nie podejrzewam żeby stało
> się to samo. A może Czas zmienić pracowników panowie Dyrektorzy ! Bo ci
> udają ze cos umieją !

Hehe ale są tacy którzy chwalą ich "usługi". Ludzie jak ludzie, jeden z
pracowników tej zacnej firmy żalił mi się, że "nie ma pieniędzy na
wypłaty dla niego" no to co się dziwić, ze sprzętem pewnie podobnie.

> Czy ktoś z was tez ma podobny problem czy nade mną wisi jakieś fatum ?

Ja mam całą masę podobnych problemów, nie martw się, nie jesteś sam:)

--
Pozdrawiam,
Jan Magnuszewski.