Re: TKTelekom i ich admini badz routery

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 06:35:11 MET

Jaroslaw Druzbinski <comnet@[no_spam]cn.net.pl> zapodał(a):
> Drodzy grupowicze. Od jakiegoś czasu w TK albo pracuje nieudaczny administrator albo ich sprzęt to jakiś szmelc. Dzisiaj właśnie
> jakimś cudem zniknął routing moich klas adresowych i nie podejrzewam żeby stało się to samo. A może Czas zmienić pracowników
> panowie Dyrektorzy ! Bo ci udają ze cos umieją !
>
> Czy ktoś z was tez ma podobny problem czy nade mną wisi jakieś fatum ?

Niestety, obie rzeczy :-/ Miałem przyjemność (??) wspomagać w 'walce' znajomego
i po 2 miesiącach powiedziałem, że nie biorę za to odpowiedzialności, ponieważ
'po tamtej stronie' siedzi "sztab dywersantów na bierząco rozwalająca
wszelakie konfiguracje" :>
A tak w sumie to nie mam pewności, czy sprzęt jest wadliwy ;)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl