Re: search for......

Autor: kya <kya_at_mail.here.invalid>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 21:01:45 MET DST

On 2004-10-29, Lukasz wrote:
> mam problem, od jakiegos tygodnia jak uruchamiam internet explorera,
> zamiast ustawionej pustej strony pojawia mi sie jakas strona [...]

To nie jest problem polskiego Internetu, tylko Twój prywatny. Zanim
napiszesz na jakąś grupę, dobrze jest zapoznać się z jej opisem i ew. FAQ.
Adresy takich dokumentów znajdziesz na stronie <http://www.killfile.pl>.

> macie jakies pomysły jak to dziadostwo usunąc?

Jak zapewne się domyślasz, nie jesteś ani pierwszą, ani pięćdziesiątą
osobą, która zapytała o to w Usenecie. Dlatego właśnie powstają dokumenty
z najczęściej powtarzającymi się pytaniami (wraz z odpowiedziami).
Spróbuj <http://evil.pl/pip/faq.html#pyt1>.

FUT (czyli Wyślij Odpowiedź Na) pl.internet.pomoc

--
////)))                   To jest Zdzisław. A ja się w ogóle nie nazywam, :
//|-O-O  )                                      bo szkoda mi na to czasu. :