search for......

Autor: Lukasz <zeppel2_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 23:40:50 MET DST

hej!
mam problem, od jakiegos tygodnia jak uruchamiam internet explorera, zamiast
ustawionej pustej strony pojawia mi sie jakas strona niby to wyszukiwarki,(w
nagłówku ma "search for..") ,na stronie jakis niby katalog stron+ niby pole
do wyszukiwania "Search the web" zaraz tez wyskakuje jakies okienko
informujace mnie ze mam ad-ware czy spyware i zebym kliknal a sciagne
programy do jego usuniecia ale wyglada mi to na jakas sciema i nei klikalem
bo to chyab strata czasu. Dzisiaj preskanowalem komp lavasoft Ad-Aware SE
Personal, Spybot - Search & Destroy i BPS cos tam, troche poznajdowalem
adware spyware i inych gowien i wszystko wywalilem ale to nei pomoglo,
search for dalej wyskakuje przy kazdym uruchomieniu IE.... macie jakies
pomysły jak to dziadostwo usunąc?

Z góry dzieki za wszelkie sugestie!
Łukasz