Re: Odpis podatkowy 760 zł za korzystanie z internetu.

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 11:14:45 MET DST

Tomasz Finke napisał(a):

> Pewnie nikt go nie zapłaci. Mogę sobie łatwo wyobrazić sytuację,
> w której ktoś 95% swoich dochodów uzyskuje na czarno, a te lewe
> faktury na kilka czy kilkanaście tysięcy miesięcznie wystawia tylko
> po to, żeby mieć jakieś oficjalne przychody i móc odliczyć od nich
> swoje koszty stałe i VAT naliczony.

To skoro maja to byc lewe faktury to cala zabawa jest bez sensu.
Lepiej sobie odliczyc i nie zawracac sobie glowy faktura. Jezeli
US postanowi takie odliczenie skontrolowac to za nieposiadanie
faktury (powiesz, ze zgubiles) dostaniesz mniejsza kare niz jezeli
okaze sie, ze odliczyles na podstawie falszywego dokumentu ;P

j.